top of page

איך להצטלם טוב למרות (שאתם חושבים) שאתם לא פוטוגניים

אם תשאלו אותי, פוטוגניות זו תכונה נרכשת....ברגע שתדעו איך אתם מצטלמים הכי טוב, תוכלו לשלוף ברגע את החיוך הקליל והמבט המחשמל ובום! יש לכם תמונה פגז.

אז הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם לפצח את קוד הפוטוגניות שלכם:

1. הצד הטוב של הפנים – רוב האנשים יודעים מהו הצד ה׳טוב׳ שלהם. אם אתם לא בטוחים, בקשו מהצלם לצלם אתכם בשתי האופציות – פעם כשימין מופנה למצלמה ופעם שמאל, ובחנו את התוצאות יחד עם הצלם.

2. עמדו בזווית קלה למצלמה, כך שהצלם יראה רק שלושה-רבעים משטח הפנים שלכם. כיון שלכולנו יש אי-סימטריה קלה בפנים, בודדים המקרים שצילום חזיתי לחלוטין מחמיא.

3. דאגו שהמצלמה תהיה בזווית גבוהה ביחס לפנים שלכם. אם אתם גבוהים מהצלם, שבו, או בקשו ממנו לעמוד על משהו והרימו קלות את פניכם למצלמה.

4. אם מדובר בצילום ספונטני ולא צילום פורטרט או צילום בסטודיו, הימנעו מלעמוד תחת מקור אור חזק וישיר שיצור צללים כהים מתחת לעיניים, לאף ולסנטר. חפשו מקום עם אור רך - אור חלון לדוגמא, שיאיר את הפנים מהצד ברכות.

5. אם אתם מרגישים נבוכים מול המצלמה, החזיקו באביזר כלשהו – כובע לדוגמא, או הכניסו ידיים לכיסים בעת הצילום. כשהידיים במקום בטוח ונוח, רואים זאת על הפנים שלכם!

איך להצטלם טוב בלי להיות פוטוגני? |  סטודיו כותרת - צילום תדמית לעסקים

6. הביטו בצילום טוב שלכם ונסו לפענח יחד עם הצלם מה עושה את הצילום הזה מוצלח וכיצד ניתן להפיק את אותה הבעה ושפת גוף.

7. חיוך מוצלח אינו חייב להיות חיוך רחב. דווקא חיוך קטן ושובב שאינו מעוות את הפנים, יגרום לכם להיראות בטוחים בעצמכם וישמור על ארשת רשמית אך נעימה.

8. כשאתם מחייכים, הצמידו את הלשון לחלק האחורי של השיניים הקדמיות. ואל תשכחו לחייך גם עם העיניים, כי העיניים שלכם מדברות...

9. אל תגידו גבינה (וגם לא צ'יז)- זה יקבע את הפנים שלכם בהבעה אחת שאינה בהכרח מתאימה לכם. נסו לנהל עם הצלם שיחה נעימה ונינוחה במהלך הצילום או חשבו על משהו טוב: החופשה הבאה, אנשים אהובים, חוויה נעימה שחוויתם.

10. הכי חשוב – זכרו, בכל אחד מאתנו חבוי יופי אמיתי וייחודי. אל תחביאו אותו. תהנו מהחוויה ותהיו פשוט אתם. כי ככה אתם הכי יפים.

מוזמנים לבקר בדף הפייסבוק של סטודיו כותרת ולסמן לייק.

מחכה לכם מאחורי המצלמה :)


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page