top of page

צילום תדמית עסקי מחיר 

צילום תדמית עסקי

צילום תדמית לעסקים הוא שם כולל לצילומים המתמקדים בבית העסק, בדמויות המובילות אותו ובאווירה שהעסק מבקש לשדר.

סטודיו כותרת מציע צילומי תדמית לעסקים בתל-אביב, הצילומים מתבצעים בסטודיו או בלוקיישן נבחר כמו משרדי הלקוח, צילומי חוץ ברחוב, בשפת הים או בטבע, הכל בהתאם לצרכי העסק ולשירותים אותם הוא מספק.

למה כדאי להשקיע בצילומי תדמית?

תהליך בניית האמון שאתם מבקשים ליצור עם לקוחותיכם יתחיל בצילומים להם יחשף הלקוח לראשונה.  ישנה חשיבות רבה לסגנון ואיכות צילומי הפורטרט העסקי - האם הם משדרים רצינות ואמינות והאם הם משרים ביטחון על הלקוח. צילומי פורטרט של הצוות מסייעים ללקוח הפוטנציאלי להכיר מראש את הנפשות הפועלות, וליצור איתם היכרות ראשונית. צילומי אווירה, משקפים לרוב את הנראות הויזואלית של העסק והינם רלוונטיים לעסקים המבקשים לשדר את היוקרה או הייחודיות של העסק. לדוגמא - בסטודיו לפילאטיס חשוב מאוד למתאמנים לדעת מראש איך נראה הסטודיו, האם המקום נקי, מרווח ומואר והאם נעים להתאמן בו.

אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני

לכולנו יש מצלמה בכיס וכולנו יודעים לצלם, אז למה להשקיע בצילום מקצועי לעסק?

התשובה פשוטה: ברוב המקרים, לקוחות יפגשו אתכם לראשונה באתר האינטרנט של העסק, ברשתות החברתיות או בפרסומים שונים. למפגש הראשוני, שלעיתים קרובות יקרה ללא ידיעתכם, ישנה חשיבות מכרעת, שכן, אופי הצילומים והאיכות שלהם ישפיעו במידה רבה על ההחלטה של הלקוח לרכוש את שירותיו של בית העסק. צילומים חובבניים, שצולמו במצלמת סמארטפון יעידו על חוסר מקצועיות, חוסר רצינות ודלות תקציבים. צילומים בהם בית העסק אינו נראה במיטבו לא יסייעו בידי הלקוח להחליט אם הוא בוטח בכם וביכולת שלכם להעניק לו את השירות המיטבי.

איך לתכנן צילמו תדמית לעסק?

צילום תדמית עסקי כדאי לתכנן לפרטי פרטים עם הצלם שלכם.

זוהי השקעה גדולה יחסית במוצר שלא רוכשים מדי יום ולכן מומלץ לשאול את עצמכם מהם הערכים שאתם מבקשים להדגיש? או במילים פשוטות איך תרצו שיראו אתכם?

הנה כמה נקודות למחשבה:

 

  1. קונספט - מעבר למקצועיות והאמינות, האם אתם רוצים להעביר מסר מסויים בצילומים? כמו לדוגמא  עסק צעיר חדשני ותוסס או עסק יוקרתי מיושב ומכובד? האם אתם רוצים שיופיעו בצילום אביזרים מיוחדים הקשורים לעסק או תרצו צילום ניטראלי?

  2. התאמה לאתר האינטרנט או למוצר הסופי - כדאי לתכנן את הצילומים לפי הצורך עליו הם עונים. אם הצילומים הם לאתר האינטרנט, כדי לברר עם מעצבי האתר אם כדאי צילומי אורך או רוחב. אם הצילום מיועד למודעה, כתבה, פוסטר וכו׳, כדאי לבקש הנחיות מיוחדות מהמעצב הגרפי איתו אתם עובדים.

  3. איפה נערך יום הצילום? בסטודיו, במשרד שלכם או שאתם מעדיפים צילומי חוץ? הכל בהתאם לאופי העסק, עונות השנה, זמינות הצוות וקרבת הסטודיו למקום המגורים.

  4. קוד לבוש - מהו קוד הלבוש המקובל בעסק שלכם? האם תרצו שכל העובדים יגיעו לבושים בצבע תואם, נניח - גוונים שונים של כחול? האם תרצו שיצטלמו בבגדים רשמיים או יום-יומיים? לדוגמא: במשרדי עורכי דין מקובל היום שכל איש צוות מצטלם בשתי מערכות לבוש: צילום רשמי בחליפה מחויטת וצילום קז'ואל בבגדי יום-יום.

  5. האם תרצו להזמין מאפרת ליום הצילום? איפור מקצועי לצילומים מתאים לגברים ולנשים ומשדרג את התוצאה הסופית. 

  6. רקע - האם תרצו שהעובדים יצטלמו על גבי רקע אחיד וחלק, או על הרקע משרדי. מומלץ לעדכן את הצלם אם יש במשרד קיר מעוצב שניתן להצטלם עליו.

 

 

לסיכום, צילום תדמית עסקי איכותי ומקצועי ישמש אתכם בפלטפורמות השונות ולאורך זמן. אם אתם מחפשים סטודיו לצילום תדמית עסקי בתל אביב, ורוצים להעניק לעובדים שלכם חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת ותמונות איכותיות שנתפרו במיוחד לצרכים של העסק שלכם, סטודיו כותרת מתאים בדיוק בשבילכם. צרו קשר עם שני 0528960581

צילום תדמית עסקי מחיר
bottom of page