בשנים האחרונות אני פוגשת המון נשות עסקים, בעלות עסק עצמאי או כאלה המחזיקות בתפקידים בכירים בחברות וארגונים.
מעבר לגאווה על הנוכחות ההולכת וגדלה של נשים בעסקים, המפגשים האלו עוררו בי שאלות שהובילו ליצירת פרויקט מיוחד לכבוד יום האישה הבינלאומי.
מטרת הפרויקט לשאול עד כמה קולן של נשות עסקים נותר אותנטי בעולם בו קיים עדיין רוב גברי?
הרי ידוע שאישה מנהלת משא ומתן באופן שונה מגבר, שתהליך קבלת ההחלטות שלה מושפע לעיתים מ׳תחושות בטן׳ ושהיא מנהלת עובדים בצורה אחרת. האם הנשים הללו שומרות על קולן הייחודי, המקורי, או שלאט לאט ובלי לשים לב הן מתאימות עצמן לרוב הגברי מסביבן?
האם הן נוטות להקשיב לאינטואיציה שלהן או האם הן התרגלו לקחת החלטות בצורה קרה ושכלתנית?
האם הן מגלות יותר אמפטיה ורגישות כלפי העובדים הכפופים להן?
בחרתי להעלות את הנושא לדיון בדרך לא שגרתית -
פניתי לנשים מובילות, חזקות ומצליחות, כדי לברר האם הן מזדהות עם הנחה זו.
התשובה גורפת - לעיתים, יותר קל ובטוח לאמץ גינונים גבריים מאשר לטפח את היתרונות והמעלות הנשיים בניהול עסק.
סטודיו כותרת מתמחה בצילום פורטרט לעסקים.
צילומי הפורטרט שלפניכם מציגים את הנשים האמיצות שהשתתפו בפרויקט בתור הגברים שיכלו להיות.