top of page

להרגיש נוח מול המצלמה

הדבר הכי חשוב מבחינתי כצלמת הוא לייצר אוירה נעימה, משוחררת וכיפית ולגרום למצולם להרגיש נוח מול המצלמה. אני מאמינה שמעבר לכל הציוד והמקצוענות הטכנית, הדבר הכי חשוב הוא הגורם האנושי - היכולת של הצלם להקרין למצולם שהוא נראה מצוין ושהדבר שהכי בא לו לעשות עכשיו, זה להצטלם. תשמעו סיפור: לפני שבוע צילמתי מנכ״ל של חברה גדולה. מדובר בצילום פורטרט שרואים בו את פני המצולם עד קו החזה העליון. למרות שבצילום לא רואים את הידיים, ביקשתי ממנו לשלב את ידיו לפני הגוף, כיון שאני מאמינה שגם מה שלא נראה בצילום משפיע על הבעת הפנים והחזות הכללית של המצולם.


כך לדוגמא, אעדיף שאישה שמצטלמת בפלג גוף עליון ורוצה לשדר סמכותיות ומקצועיות, תנעל נעליים אלגנטיות (ולא כפכפים), גם אם לא רואים בתמונה את כפות הרגליים. נחזור לאותו מנכ״ל - לקראת סוף הצילומים, לאחר שהקרח נשבר, הנחתי לו לשים את ידיו בכיסים. (זוכרים? לא רואים את הידיים בצילום). קשה לדמיין איך זה השפיע על הבעת פניו: הוא החל לחייך לכל עבר. הידיים בכיסים גרמו לו להרגיש נוח ומשוחרר ועשו את כל מה שהתאמצי להשיג במהלך הצילומים.


מסקנה? גם אנשים בעמדות כוח והשפעה - כאלה שמנהלים חברות של מאות ואלפי עובדים, מתכווצים כשהם עומדים מול מצלמה מקצועית. המשימה שלנו בסטודיו כותרת היא לגרום לכם לחייך ולהרגיש נפלא מול המצלמה. המשימה שלכם - להיות אתם! כיף, נכון?


טיפים איך להרגיש בנוח מול המצלמה  |  סטודיו כותרת - צילום תדמית לעסקים
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page