ברכות, החלטתם לשדרג את העסק שלכם ולהשקיע בצילום תדמית. 

 

מה זה בדיוק צילום תדמית? 

 

צילום תדמית או פורטרט עיסקי משדר ללקוחות שלכם מי אתם ובמה אתם עוסקים.

כשמדובר בעסקים, קיימים שלושה סגנונות עיקריים לצילום תדמית:

1. פורטרט: צילום פנים ופלג גוף עליון בסטודיו, על רקע חלק וניטראלי.

2. צילום סטודיו מבויים: צילום חצי גוף או גוף מלא, דרכו ניתן ללמוד על העסק שלכם (לדוגמא: מאמן כושר כשהוא מחזיק משקולות).

3. צילום on location: צילום המתבצע בסביבת העבודה שלך. בנוסף למראה שלך, אפשר ללמוד ממנו גם על המשרד, הקליניקה או הסטודיו שלך. 

 

 

 

למה חשוב להשקיע בצילום תדמית?

 

אנחנו חיים בעידן עמוס בגירויים ויזואליים ויש משמעות עצומה לאופן בו העסק שלכם ואתם מיוצגים באינטרנט, ברשתות החברתיות, בעיתונות, בפרסום וכדומה. ידוע כי עין האדם נמשכת קודם לצבע ולצורה ורק אח"כ לטקסט. 

לכן, חשוב שהמפגש הראשון של הלקוח הפוטנציאלי עם העסק שלכם, יהיה מבוסס על צילום איכותי המשדר מקצועיות ואמינות, ומזמין את הלקוח להמשיך ולהתעניין במה שיש לכם להציע. 

לשם כך, אתם זקוקים למאגר צילומים מגוון המותאם ככל האפשר למסר שאתם רוצים להעביר.

 

 

איך תדעו למה לשים לב כשאתם בוחרים צלם תדמית? 

 

הכנתי לכם כמה טיפים חשובים שינחו אתכם בבחירת צלם תדמית:

 

1. שיחת איפיון מקדימה - 

לפני שאתם סוגרים יום צילום, ודאו שהצלם ידע מה בדיוק אתם רוצים לשדר דרך התמונות שלכם ושל העסק. ספרו לו על עצמכם, על המוצר וקהל  היעד שלכם, כדי שיחד תוכלו להשיג דרך הצילומים מסר מדויק שיענה על צרכי העסק שלכם.

 

2. תיאום ציפיות - 

הדרך הטובה ביותר לתאם ציפיות עם הצלם היא לתת לו דוגמא לצילום שראיתם ואהבתם. ככל שהצלם יקבל יותר מידע אודותיכם ואודות העסק שלכם, הוא יוכל להגיע לתוצאות מרשימות שישמשו אתכם עוד המון זמן. 

 

3. שאני אתאפר? 

המצלמה לא משקרת, לכן חשוב שתגיעו ליום הצילום כשאתם נראים במיטבכם. נשים וגם גברים - אל תוותרו על איפור מקצועי. אתם יכולים להזמין מאפר מטעמכם או לבקש מהצלם שיפנה אתכם למאפר. יש מאפרים שעושים גם עיצוב שיער בסיסי (פאן, בייבי-ליס וכו') ללא תשלום נוסף. שווה לבדוק. 

 

4. כמה צילומים אתם אמורים לקבל? 

החבילות שונות מצלם לצלם אבל מה שחשוב הוא שתקבלו לפחות 4-5 לוקים שונים שישמשו אתכם למגוון ערוצי שיווק: אתר אינטרנט, רשתות חברתיות ועיתונות. אל תסתפקו בדיסק עם 300 תמונות שאינן מעובדות. ודאו שהצלם מעביר לכם את התמונות הנבחרות כשהן מעובדות ומותאמות לתצוגת אינטרנט ולהדפסה. 

 

 

מצאתם צלם וסגרתם על יום צילום. איזו התרגשות!

 

 

בהמשך אספר לכם למה לשים לב כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. 

 

 

אבל לפני זה, הכנתי לכם מתנה קטנה...

אתם זכאים להטבה מיוחדת:

 

10% הנחה בצילומי תדמית

למשתתפי סדנת ג'אמפ סטארט 

של Business Wisard 

 

 

הכניסו את הפרטים שלכם כאן למטה ואחזור אליכם תוך 24 שעות! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איך להתכונן לצילומי תדמית כדי להשיג את התוצאות הכי טובות?

 

1. מועד הצילום - 

מומלץ לקבוע את הצילומים ליום רגוע מבחינת פגישות ופעילות, כך שבמהלך הצילום לא תהיו מוטרדים או עייפים.  

יום צילום יכול להוות עבורכם הפוגה נעימה ומרעננת משגרת העבודה המתישה. 

 

2. מה ללבוש?  

הביאו עמכם כמה אופציות של לבוש, בסגנונות שונים: מחויט ורשמי, קז'ואל, ואחד שאתם הכי אוהבים ומחמיא לכם במיוחד. אם בחרת בגדים הזקוקים לגיהוץ, דאגו להביא אותם מגוהצים על קולב. בחרו פריטים ללא הדפסים/נקודות/פסים ושאינם מבריקים מאוד, עדיף חולצות חלקות כדי שהפוקוס יישאר על הפנים, בגוונים המתאימים לצבע העיניים והעור. 

 

3. משקפיים - 

אם אתם מרכיבים משקפיים ויש לכם כמה זוגות, הביאו את החביבים עליכם ובעדיפות את אלו בעלי זכוכית אנטי ריפלקטיבית.

 

4. אביזרים - 

תכשיטים, כובעים ומטפחות, עניבות: הביאו כמה אופציות, בצבעים ובסגנונות שונים. מחרוזת מיוחדת או עגילים עדינים יעניקו לפנים מראה אצילי וזוהר. 

 

5. הדברים הנסתרים מן העין (אבל רואים אותם בכל זאת) - 

גם אם הצילום המתוכנן אינו חושף גוף שלם, חשוב שתרגישו את מה שאתם רוצים לשדר: מקצועיות, אלגנטיות, אמינות וכדומה. לכן, דאגו שגם המכנסיים והנעליים יותאמו לסגנון החולצה שבחרתם לצילום.

 

6. איפור ושיער - 

נשים - אם החבילה שבחרתן כוללת איפור, הגיעו ללא איפור ובגבות מסודרות. 

גברים – הגיעו מגולחים היטב, מסופרים, ועם שיער מסודר.

 

 

זהו, אתם מוכנים. 

 

אני מזמינה אתכם לבקר באתר שלי ובדף הפייסבוק www.facebook.com/studiokoteret

 

אם יש לכם שאלות או התלבטויות, אל תהססו לפנות אלי - שני 0528960581

המדריך השלם לצילום תדמית

 

מיוחד למשתתפי סדנת 

ג'אמפ סטארט

 

 

 

052 896 0581  
 

כל הזכויות שמורות לסטודיו כותרת

  • Wix Facebook page